Skärgårdsfestivalen dag 2

 Skärgårdsfestivalen 2013.


Oj så kul det var igårkväll på skärgårdsfestivalen!
God mat, alkohol, musik och massa folk som man inte har sett på år
och dar! En väldigt lyckad och rolig kväll/natt. Mindre roligt var det
att vakna upp idag, haha. Vi försöker bli människor och vakna till
liv genom att dricka kaffe men det går segt. Idag fortsätter skärgårds-
festivalen, nu under dagen är det loppmarknad, fika och andra
familjeaktiviteter, sen ikväll är det fest igen. Tror det är bäst att
kladda på lite smink innan jag beger mig till aktiviteterna så jag inte
skrämmer folket, haha. Sen blir det hem och ta en powernap och
ladda inför kvällens festligheter.
Hoppas ni får en bra lördag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: miningalinn

vad roligt och så härlig bild!(:

2015-07-18 @ 12:55:44
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0