Juli-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Jag har haft semester vilket har varit underbart.
- Jag har varit på Seskis i tre veckor hos släkten, så mysigt!
- Lite brun har jag nog lyckats bli.


2. Vad har varit det bästa denna månad?
Helt klart dagarna på Seskis hos mamma och resten av släkten.
Oj så kul det var att träffa dem igen då jag inte hade sett dem på
7 månader. Njöt av varje sekund med dem!

 


3. Vad har varit det sämsta denna månad?

Att semestern var slut i måndags och jag var tvungen att åka hem.
Nu dröjer det läänge innan jag ser släkten igen.. Eller mamma ser
jag i slutet av september. Något annat som varit riktigt dåligt är
det jag blev utsatt för i slutet av månaden, så sjukt..


4. Bästa köpet denna månad?
Helt klart Jack Daniels-hoodien som jag köpte på Överkalix
marknad, den är så skön!

 


5. Sämsta köpet denna månad?
Typ godisremmen från Överkalix marknad, haha. Jag trodde den
skulle vara godare än vad den var så blev besviken då jag hade
gått och längtat efter att äta den, haha.

 

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Hmm.. Tycker att jag har gjort väldigt mycket denna månad, så jag
vet faktiskt inte vad det skulle vara.


7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
"Järnblod" av Liza Marklund läser jag just nu. Riktigt bra!

 


8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
The big bang theory, CSI, Criminal minds, Brottskod försvunnen,
Irene Huss-filmer och Beck-filmer bland annat.


9. Bästa outfiten denna månad?


En enkel men fin outfit med leopardtopp, svarta tighta jeans
och accessoarer som halsband och ringar.
 

10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.
Har massa bilder från Seskis men de kommer i separata inlägg,
men några stycken kan ni få se nu.

 

 

Kommentarer
Postat av: hanna

vilka fina bilder :D

2015-07-31 @ 17:40:26
URL: http://fitnessinspiration.se
Postat av: Carolina Thoor

Kul att du fortsätter med listan! :D

Sv; vad tragiskt att höra! Utan att veta ännu vad som hänt, så låter det riktigt kämpigt! Jag hoppas att allt med polis görandet med mera inte påverkar ditt liv alltför negativt :)

Ja, det har varit jätte mysigt att bo ensam med killen, även fast min bror också var här. Han höll sig i och för sig ifrån på sitt rum eftersom att han är inte så social så :)

Vi tog en tripp till Umeå och bodde i en stuga på Vännes campingen. Riktigt mysigt! :D

2015-07-31 @ 23:12:44
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Låter som du haft det bra =)
SV: Ja det förstår jag att du gör :)
Men åh :(( vet inte riktigt vad jag ska säga men jag hoppas det löser sig till det bästa snart! <3 och så får du alltid skriva om det skulle vara något!! Fb eller något :)
Oj ja du! Jag har hittat på allt och inget känns det som ;D Du får nästan skrolla lite i bloggen haha. Mest har det blivit jobb såklart, och vet du? Jag trivs SÅ bra!! Funderar till och med på att utbilda mig :)
Ja det var superkul med Cloetta! Tyvärr inga smakprov men vi köpte med lite gotte hem :) :)

2015-07-31 @ 23:28:44
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: N

Kul med lista!

2015-08-01 @ 01:15:04
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0