Hello july!

 
Välkommen juli!
Oj så jag har längtat efter denna månad! Jag har haft nedräkning
till juli i flera månader. Varför? Jo för juli betyder semester för mig.
Om 2 dagar får jag semester och åker då till släkten i norr, wiie!
Det ska bli så himla roligt och jag har sett framemot detta ända sen
december då jag sist var hemma i norr. Juli kommer alltså bjuda på
mycket närhet och kärlek då jag ska spendera hela semestern med
min älskade och saknade släkt. Det kommer även bli sol och bad,
fester och shopping denna månad. Juli blir en bra månad!
Har ni några planer för juli?

Kommentarer
Postat av: Céline

såå härligt, har också längtat efter juli!!

Svar: Ja det här kommer bli en toppenbra månad! :)
Mia

2015-07-01 @ 14:21:25
URL: http://evaceline.blogg.se/
Postat av: sara

Älskar juli!! :D

2015-07-01 @ 16:00:49
URL: http://nouw.com/saarah

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0