Bortprioriterat

 
Hallå på er! Har jag ens någon läsare kvar efter mitt långa uppehåll?
Under hela semestern har det varit tidsinställda inlägg som dykt upp
här, jag har varken haft tillgång eller tid till att sitta vid datorn och
blogga. Bloggen blev helt enkelt bortprioriterad under semestern, jag
hade fullt upp med annat när jag var i norr hos släkten. Kom hem till
söder igen i måndagskväll, men det är först nu som jag har tid att
skriva ett "realtime"-inlägg.
 
Igår började jag arbeta igen efter semestern och det var full fart direkt.
Ingen direkt mjukstart utan mycket att göra och vi är extremt få på
jobbet just nu, inte skoj.. Kvällen spenderade jag med J, handlade
och fixade här hemma. Den här dagen har ägnats åt jobb och sen
avverkade jag mitt första gympass på nästan 4 veckor. Jisses så
jag har saknat gymmet under semestern i norr! Men nu ska jag
tillbaka till mina rutiner vad gäller kost och träning så det känns
skönt att vara igång. Nu ska jag försöka ta tag i kommentarerna
men får ta lite åt gången för det är en hel del som inkommit.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt med paus från datorn! Skulle jag också behövt på min semester :p Hoppas det går bra att jobba iaf, första veckan efter semestern brukar vara lite trög ^^

2015-07-29 @ 23:06:38
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0