Svar på frågestunden del 2

Här kommer del 2 med svar på frågestunden som jag hade
i december.

Linda

Vad är ditt största intresse?
Jag älskar att shoppa och mysa med katten framför tv:n.

Ditt bästa hårtips?
Att använda hårinpackning 1-2 gånger/veckan, det har hjälpt mitt
hår att må bättre. Jag har rätt torrt hår men genom att använda
hårinpackning varje vecka så har det blivit mjukare.

Vad gör du helst på fritiden?
Träningen tar mycket av min fritid under vardagarna, men på
helgerna när jag har mer ledig tid så gillar jag att shoppa, mysa
med Diesel hemma i soffan och vara med min fina J.

 


Louise
Vart köper du bästa träningskläderna?
Jag köper nästan alla mina träningskläder på Stadium, tycker de
har ett stort utbud och snygga kläder med bra kvalitet. Men har
även köpt träningskläder på H&M och Gina Tricot.



Kajsa-Stina
Vilken är den bästa träningsformen enligt dig?
Jag gillar att gymma och gör det sex dagar i veckan. Att träna
biceps/triceps är favoriten.

Vad äter du på en dag från morgon till kväll?
Det varierar men brukar på ett ungefär se ut som följande..
Frukost: Yoghurt med müsli, russin och kanel.
Mellanmål: Äpple och kaffe.
Lunch: Matlåda (tex. kyckling/lax, wokgrönsaker, ris) eller sallad.
Mellanmål: Kaffe och ibland någon frukt.
Middag efter gymmet: Sallad med massa olika tillbehör, tonfisk,
ägg och knäckebröd.
På helgerna ser det lite annorlunda ut, då blir det inte lika många
mål om dagen och så oftast något gott på kvällen.


Hur ser dina morgonrutiner ut?
Som jag svarat tidigare så har jag särskilda morgonrutiner som
jag alltid följer under vardagarna, går inte att göra dem i en annan
ordning för då känns det fel, haha. När jag vaknar så klär jag på
mig, tar mina mediciner, ger mat till Diesel, går på toaletten, borstar
håret, äter frukost, sminkar mig och sen går till jobbet.


När började du blogga och har du alltid bloggat på blogg.se?
Jag började blogga i november 2006 och har alltid bloggat här.

Favoritmaträtt/efterrätt?
Favoritmaträtten är plankstek och favoritefterrätten är faktiskt något
så enkelt som kladdkaka med grädde.

Hur tror du ditt liv ser ut om 5 år? :) Kramar♥
Då bor jag nog kvar här i södra Sverige men kanske i en annan
stad än Borås. Förhoppningsvis har jag även barn och sambo.



Susanna
Vad skulle du göra om du fick 1 miljon kr? :)
En miljon skulle inte sitta fel! Det första jag skulle göra är att
boka en utlandsresa och så skulle jag köpa en snygg bil. Sen
skulle jag spara en hel del.



Annie
Vilka länder har du varit i?

Sverige, Finland, Spanien och Gran Canaria.

Bästa tipsen när det gäller film?
Jag älskar thriller och action så jag skulle rekommendera The Town
men även de svenska filmerna Johan Falk. Tycker de är såå bra!

Speciella planer för nästa år (2015)?
Jag ska se Nickelback i oktober, det ska bli så kul och mysigt med
en helg i Stockholm och på hotell! Andra planer är att tatuera mig
igen om jag lyckas bestämma placering nångång, haha.

 Nickelback 2012. I oktober är det dags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0