Planer för 2015

Som jag nämnde iförrgår så kan starten på ett nytt år liknas vid
en bok med tomma kapitel som man ska fylla. Tänk vad mycket
som kan hända under ett år. Det är fascinerande!
Har ni satt upp några planer eller mål för 2015?

Några planer och mål som jag har för 2015 är:

 
♦ Fortsätta gymma, bli starkare samt få synligare muskler.
Tycker det är så kul att man ser resultat av all träning! Det ska
bli spännande att se vilka resultat jag uppnår under 2015.

♦ Utvecklas på jobbet. Som jag nämnde under hösten så har jag
blivit "uppgraderad" till stödanvändare och ska lära ut nya med-
arbetare hur vårt datasystem fungerar. Det ska bli roligt och
samtidigt en utmaning. Jag tror att jag kommer utvecklas en del
själv när jag ska lära upp andra. Sen hoppas jag på att utvecklas
och få mer kunskap kring psykiska sjukdomar då vi stöter på många
som har såna sjukdomar.
 
 
♦ Se Nickelback i oktober. Det ska bli grymt att se dem live igen!
Såg dem 2012 och till hösten är det dags igen, wiie. Kommer
bo på hotell i Stockholm en hel helg, gå på konserten, shoppa och
äta massa hotellfrukost. Längtar så mycket!

♦ Göra en tredje tatuering. Jag vet redan motivet på den tredje
tatueringen som jag vill ha men jag måste bestämma var på
kroppen den ska placeras. När jag vet det så ska jag boka
tatueringstid så jag hoppas att jag har en tredje tatuering innan
detta år är slut.
 
♦ Köpa en bil. Helst vill jag ha en audi men är även inne på
golf, renault och några andra. Det ska vara en liten och smidig
bil som inte drar mycket bränsle.

Kommentarer
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Inga dir nyårslöften förutom att försöka "göra just ingenting" bli bättre på det ty för bra går ej att bli. Ska också gå på den konserten, btw, riktigt skoj..

2015-01-04 @ 06:57:00
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0