Onsdag

 
Godmorgon onsdag! Fast i min hjärna är det måndag. Jag har
varit dagvild hela julledigheten, varje dag har varit som lördag och
söndag, haha. Idag väntar första arbetsdagen efter 2 ½ veckors
semester, känns väldigt konstigt. Jag hade gärna varit ledig ännu
längre men samtidigt är det skönt att komma in i rutiner igen. Håller
tummarna för att den här första arbetsdagen efter semestern inte
blir som efter sommarsemestern, då var det kaotiskt och hemskt.
Bara denna dag inte blir så! Efter jobbet väntar ett gympass -
som sagt: tillbaka till rutinerna.  
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Godmorgon! 1 dm nysnö här men nollgradigt så den nederbörden varar inte så länge, blir Högbo igen lite senare alt Avesta i v för skidträningen.

Tillbaka i rutiner igen, själv haft kunder hela julen, har en konsultation nu på gymet. Sedan två dygn på Hvb hemmet.

Hoppas din ledighet vart trevlig och att du firat jul som du önskat.

Här blir det också ett tr pass efter pt-kunden, på ett annat gym då.

Önskar en trevlig arb dag och lyckat tr pass senare i em.

Take Care, / Joakim..

2015-01-07 @ 07:22:09
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se/
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

sv. åh jisses, hade nog inte klarat mig så länge förrän å träffa mina föräldrar o släkt :C men tiden går ju väldigt snabbt nu för tiden, plötsligt är sommaren här :)

2015-01-07 @ 13:23:10
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: MATILDA

Skönt med så lång semester :)

2015-01-07 @ 13:52:26
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0