Torsdag

 
Nu har jag haft färdigt sjukstuga för denna gång! Förkylningen är
bättre och jag är feberfri så idag ska jag tillbaka till jobbet. Blir en
kort arbetsvecka med bara två dagar, men bara för att den är kort
är det inte säkert att det blir lugnt. Jag antar att det har kommit in
en massa ärenden under de tre dagarna som jag varit borta, det
brukar vara så.. Så jag är beredd på att en hel hög av ärenden ligger
på skrivbordet och väntar på mig idag. Vid 14-tiden får jag besök på
kontoret av mamma och moster, ska visa dem hur det ser ut på
jobbet och bjuda på fika. Sen ska vi gå till Knalleland (bara 400 meter
från mitt jobb) och shoppa lite. Jag ska köpa nya träningskläder, tur att
jag har flera presentkort. Ser framemot eftermiddagen och håller
tummarna för att arbetsdagen blir någorlunda lugn i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Grattis till friskheten :D

2014-09-25 @ 06:18:09
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: LIENE

Kul med shoppning.
Ha en fin dag!

2014-09-25 @ 08:11:49
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0