Tisdag

 
Usch nu är det min tur att vara förkyld, blä! Igårmorse vaknade
jag upp med nästäppa, halsont och frös/svettades om vartannat.
Knaprade halstabletter och drack te för att klara arbetsdagen och
det får jag fortsätta med idag. Blev alltså inget gympass igårkväll,
vill inte få hjärtmuskelinflammation (stor risk att få det om man
gymmar med halsont/förkylning), så istället låg jag i soffan med en
mugg te och lite godis. Passande att ICA Maxi hade sjukt billigt
godis denna vecka, hihi.


Trots halsont och en täppt näsa så ska jag bege mig mot jobbet
om en stund, får pimpla massa te under dagen. Har fullt upp med
hembesök och teammöte med hemtjänsten så slutar inte förrän
16.30 idag. Kvällen här hemma blir lugn, kan inte gymma idag heller
så blir en ofrivillig vilodag. Får ta det lugnt framför tv:n istället.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Också förkyld!! Gott med godis :D

2014-09-02 @ 11:02:27
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gott! Jag hade också behövt en skål godis nu när jag ligger sjuk haha

2014-09-02 @ 13:49:46
URL: http://sessie.se
Postat av: Ida - foto & häst

åhhhh så gott med godis :'D
sv; Nja, detta var andra gången, har varit där när jag var liten en gång. Nu skulle min lillebror på cup där fre-sön med fotbollen, så då hängde jag med, ångrar jag inte, fast de inte var något wi-fi och hade typ inget att göra mesta dels av tiden haha ;) Men tog massa fina bilder och skönt att komma ifrån datorn och så hehe :) men vill verkligen dit igen och besöka kusterna, där är de så fint!!

2014-09-03 @ 10:21:53
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0