Fredag

 
Godmorgon fredag! Trots att jag vaknade 30 minuter tidigare än
vanligt så var det inte jobbigt att kliva upp. Kanske beror på att det
är fredag och mamma och moster kommer hit idag? Ska bli så kul!
Innan dem kommer ska jag arbeta framtill 14.30 med att skriva en
stor utredning, lära upp den nya medarbetaren och ha ett möte
med psykiatrin. Fullt upp men det blir nog skoj. Under eftermiddagen
väntar middag med mamma och moster och sen storhandling. Kvällen
kommer vi spendera i soffan med massa gott att äta, hihi. Vad hittar
ni på ikväll? Nu måste jag fixa litegrann här hemma innan jobbet kallar.
Gruvar mig dock att promenera dit för jäklar vilken träningsvärk jag
har i benen! Ben/rumpasset på gymmet igårkväll gick riktigt bra,
lyckades ta personbästa i benpress och det kändes grymt!
Kände mig som superwoman, haha. Älskar den känslan.
Ha en härlig fredag finisar!

Kommentarer
Postat av: joicio.blogg.se

ha en bra fredag! =)

2014-09-12 @ 09:06:10
URL: http://joicio.blogg.se/
Postat av: ebba

sv : JA men ellerhur ibland måste man få unna sig, jag ska faktiskt unna mig något idag då jag ska iväg på kalas men ska även träna efter det om jag hinner så kommer ju inte göra så mycket ändå, hehe :)

2014-09-12 @ 09:06:38
URL: http://enilssonnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0