Dag 268 på årsutmaningen

Dag 268: Om man fick döpa barn till vad man ville och ingen
skulle bli mobbad för sitt namn, finns det något ord (som inte
är ett namn idag) du tycker är så fint att du skulle kunna
överväga att ge det som namn till ett barn?
Hmm, det har jag aldrig ens tänkt på.. De namn som jag skulle
kunna tänka mig att döpa mina barn till är rätt moderna/populära
namn men inte ovanliga. Men skulle det vara något namn som inte
är ett namn idag så skulle det kanske vara Orkidée eller Singoalla.
Fast Singoalla kanske är ett namn? Haha jag vet faktiskt inte men
jag kommer hålla mig till namn som redan finns och som jag tycker
är fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0