Dag 263 på årsutmaningen

Dag 263: Hiss & Diss - Ditt mående just nu.
 
 
Hiss:
+ Just nu mår jag bra, är glad över att mamma och moster är
här och hälsar på i två veckor.
+ Har rutiner i vardagen med jobb och träning, men tar mig
även tid att ta det lugnt och inte göra någonting.
+ Jag har en balanserad (haha använt det ordet många gånger
denna vecka i utmaningsfrågorna) kost och äter nyttigt men
kan även unna mig något onyttigt ibland.

Diss:
- Jag har kanske ätit lite för mycket gott (onyttigt) nu när
mamma och moster är här. Men vad gör det om 70 år?
- Det är en hel del att göra på jobbet vilket skapar stress.

Kommentarer
Postat av: Jen

Lite stress är bra för kroppen å hjärnan men hoppas att det inte blir alldeles för mkt för dig!

2014-09-20 @ 17:51:37
URL: http://rnbme.blogg.se/
Postat av: Petra

önskar dig en fin lördags kväll :)

2014-09-20 @ 18:47:40
URL: http://brunetpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0