Dag 244 på årsutmaningen

Ny vecka och nytt ämne på årsutmaningen: Böcker.

Dag 244: Vad för typ av böcker läser du helst?
Jag älskar att läsa kriminaldeckare. Stora favoriten är Mari Jungstedt,
har flera av hennes böcker och målet är att jag ska samla alla hennes
böcker. De är så himla bra! Sen gillar jag även Liza Marklunds
böcker, kan läsa dem om och om igen utan att lessna. Självbiografier
är också något som jag gillar men det har jag inte läst på ett tag utan
senaste tiden är det diverse kriminaldeckare som fått mitt fokus.
 
En del av alla mina böcker..

Kommentarer
Postat av: caroline ♡

Sv: Ja den har jag provat också, den är jättegod faktiskt :) synd bara att dom är så dyra haha. Låter som en mysig kväll! :)

2014-09-01 @ 17:50:52
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0