Torsdag

Överraskade mamma igår med en mugg, lösviktsgodis
och ett kort
eftersom hon åker hem på fredag.


Igår blev det en lugn och mysig hemmakväll tillsammans med mamma.
Jag skippade gymmet då jag kände mig tung i huvudet och hade världens
träningsvärk i benen och biceps. Istället satt vi och läste tidningar, pratade,
målade naglarna och åt lösviktsgodis.

Redan när jag slog upp ögonen imorse var jag taggad för vad som väntar idag.
Sommartorsdagarna börjar här i stan idag och John de Sohn ska uppträda.
Taggad! Vid 13-tiden kommer min fina J hit, sen blir det middag på Brasseriet
och sen är det fullt ös på torget hela kvällen. Haha gruvar mig redan inför
morgondagens arbetsdag, kommer vara något sliten.. Känner på mig att
det här blir en grym torsdag i alla fall, nu gäller det att ladda inför en
fullspäckad arbetsdag och sedan välkomnar vi sommartorsdagarna!

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: vad bra, bra att du struntade i gymmet när du inte kände den 100% bra :) jora de e bra med mig :)

2014-06-26 @ 10:25:35
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: MATILDA

Sv: Tack! :D Nä jag har faktiskt valt att ta ordentligt sommarlov den här sommaren, jobbar bara en gång i veckan men annars har jag lov fullt ut :)

2014-06-26 @ 11:35:05
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0