Söndag

 
Sist när mamma var hos här mig i mars blev det inte att jag gymmade
alls under de veckorna, men nu är det andra bullar. Nu tränar jag ju
flera gånger per vecka, äter nyttigare och så vidare och det tänker
jag fortsätta med även nu när mamma är här. Tänker inte rubba mina
rutiner trots besök så nu är jag alldeles strax påväg mot gymmet för
att avverka ett pass på löpbandet och några magövningar. När jag
kommer hem blir det en god frukost tillsammans med mamma och
klockan 11 väntar tvättstugan. Tror det blir en lugn dag här hemma
för oss, jag ska ladda batterierna inför morgondagens arbetsdag.
Vad har ni för planer för denna söndag?

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

När jag har besök brukar jag också försöka hålla mina rutiner, men så blir det inte nu när syrran är här. Det får bli promenader istället. Mår lite dåligt av detta då jag är så stor nu att jag rullar fram:(

2014-06-15 @ 07:46:34
URL: http://sessie.se
Postat av: Life of Johanna

Skönt med besök av din mamma, stannar hon länge?

2014-06-15 @ 10:40:02
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0