Planer

(Bild på mig & mamma från sommaren 2013)


Mamma kom hit i fredags och det är så roligt! Självklart har jag
planerat en del saker som vi ska göra under hennes två veckor här.
I lördags gick vi runt på stan och Knalleland. Känner jag oss rätt så
blir det fler besök i stan och på Knalleland under mammas vistelse här.
Någon dag ska vi besöka Nelly Outlet också, det har öppnat precis
nedanför mig. Dagen innan mamma åker hem ska vi gå på sommar-
torsdagarna som börjar då. Det är artister, aktiviteter, uteserveringar
och butikerna har öppet till 21.00. Tror det blir en rolig kväll! Sedan lär
vi lyxa till det med något café/restaurangbesök under dessa två veckor,
vi båda tycker det är mysigt och roligt att gå ut och äta. Jag hade tänkt
att vi skulle åka till Jönköping (A6-köpcenter) eller Ullared men det blir
nog inte av eftersom J mest troligt inte kommer hit förrän nästsista dagen
som mamma är här. Men en del är inplanerat i alla fall och det kommer
bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Låter som härliga planer :)

2014-06-17 @ 20:15:15
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: Flisan

sv: haft en bra tisdag? :)

2014-06-17 @ 20:24:15
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Michaila - träning, hälsa och studentliv!

Kul med besök :D Ska hem och träffa familjen i helgen, ska bli så himla mysigt :D

2014-06-17 @ 22:53:18
URL: http://michailas.blogg.se
Postat av: NICOLE

Vad roligt att ha henne på besök, mamma är alltid bäst =)

SV det var en om kost o träning och den lät så himla rolig o intressant på infon :) Men vi får helt enkelt se! Spännande :d

Aha okej skoj!! Jadu jag har ingen aning! Fick veta idag i alla fall att jag börjar någon gång nästa vecka ;) Skulle tro att det blir de flesta veckorna o dagarna så får man styra o ställa lite själv =)

2014-06-17 @ 23:01:07
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0