Onsdag

 
Snart har halva arbetsveckan gått och det har inte varit en lugn sekund.
Jag trodde att gårdagen skulle bli någorlunda lugn men det var tvärtom -
fullt upp från det att jag kom till jobbet tills jag gick hem. Då kan vi väl
hoppas att denna dag blir lite lugnare istället. Nu ska jag mätta magen
med lite fil och müsli, sedan fixa till mig och därefter promenera mot
jobbet. Ikväll blir det ett kortare cardiopass på gymmet och sedan ska
jag fixa och förbereda inför morgondagen då min fina J kommer hit.
Vad hittar ni på denna onsdag?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: allt bra idag? :)

2014-06-25 @ 10:45:01
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0