Onsdag

 
Galet vad trött jag var imorse när jag vaknade, helt sjukt. Hade gärna
sovit några timmar till. Kunde knappt ta mig upp ur sängen på grund
av rejäl träningsvärk från gårdagens gympass, haha. Hade bra pump
i armarna igår, gick riktigt bra i varje maskin.

Nog pratat om gårdagens gymmande. Nu måste jag göra iordning lite
frukost och sedan fixa till mig. En ny arbetsdag väntar och idag ska jag
köra bil igen här i stan, håll tummarna för mig! Eftermiddagen/kvällen
ska jag spendera på gymmet, får nog satsa på löpbandet ikväll då jag
har rejäl träningsvärk i armar och ben.

Kommentarer
Postat av: Flisan

Sv: jag gick och la mig tio och är super pigg idag haha :P

2014-06-11 @ 07:20:25
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0