Måndag

 
Idag är första dagen sedan jag började arbeta i mars som jag tar
sovmorgon en vardag. Känns lite konstigt faktiskt, haha, men glad
att vi kan flexa. Har tid hos tandläkaren klockan 08 så hinner inte
till jobbet före. Är nervös som alltid när det gäller tandläkarbesök.
Gissar att jag har minst ett hål i alla fall, har haft det de senaste
gångerna.. På jobbet blir det en vårdplanering och sedan massor
att skriva, kommer ha fullt upp. En lång arbetsdag till efter klockan 17
väntar eftersom jag börjar senare, så ikväll blir det en lugn hemmakväll.
Inget gym, inget handlande och inga måsten - bara vara och ta det lugnt.
Nu är det dags att försöka få i mig frukost innan jag ska till tandis.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

skönt med sovmorgon ibland :D

2014-06-23 @ 10:40:05
URL: http://matildays.se
Postat av: Denise

Hoppas det gick bra hos tandläkaren :)

2014-06-23 @ 23:34:48
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0