Lördag

Cheatday.


Förlåt för dålig uppdatering idag, jag har haft fullt upp ända sedan
igåreftermiddag. Hämtade mamma igårkväll och idag har vi spenderat
hela dagen på stan. Blev att handla en del gott på matmarknaden,
bland annat nötter med honung och kanel - jisses så gott! Sedan
köpte vi även fudge i olika smaker som nutella, kaffe, romrussin
etcetera. Mathimlen, hihi. Efter en tur på stan åkte vi vidare till
Knalleland och sex timmar senare var vi hemma, haha. En hel dag
på vift men nu har vi bänkat oss i soffan och ska ta det lugnt resten
av kvällen. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Mums :D Väntar på att den där marknaden ska komma till mig med ;)

SV Ja så jäääkla kuuuuul! Flaket är bland det absolut roligaste jag har gjort :)

Haha jaaa, men vuxen känns konstigt att säga att jag är. Men ah detta blir nog bra :) Får se vad som händer i höst bara!

2014-06-15 @ 00:07:12
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0