Dieter

När man vill gå ned i vikt eller bli smalare finns det en hel djungel
med olika dieter som man kan välja att gå efter. Jag själv tycker inte
om dieter utan tycker att man går upp i vikt jättelätt så fort man "avviker"
eller slarvar med dieten. Inte roligt!
 
Jag har minskat 7 centimeter runt magen på fyra månader (sedan
mitten av februari 2014) utan någon diet. För mig har det handlat om
att träna cirka 3-4 gånger/vecka och att ändra kosten genom att äta
nyttigare, utesluta socker och onyttigheter som chips, godis, skräpmat
etcetera. Men jag har inte varit superstrikt utan har jag velat äta godis en
helg så har jag gjort det. Jag har unnat mig. Jag tror inte på att vara hur
strikt som helst, hur kul är det egentligen? Njut av livet och unna dig
något gott ibland!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaelas tårtor och bakverk

Haha ja, våran bil går sönder för jämnan så vi är ganska vana nu, tyvärr.

2014-06-23 @ 19:53:04
URL: http://mikaelastartorochbakverk.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Ja du vet väl nu vars jag står i den här frågan ;) Jag tycker man ska få njuta av det goda, så länge man vill. Men man får väl sätta upp sitt eget så det blir bäst för en!

SV Jaa banan i smält choklad är såå gott, för banan typ stabiliserar.. Efter jordgubb/pshysal blir man ju helt sur i munnen o så tar man en banan = problem solved ;D

Förstår det, känns ju inte helt rätt o riktigt om det inte är helt som det ska , men det kommer nog igång snart :D (så länge får du njuta hah)

Va, jaha finns de i påse nu! De brukar Henrik och ja köpa så måste också kolla in dem :D

Nötter överhuvudtaget är en stor konsumtion hos oss :)

De har faktiskt inte hört av sig ang jobb så jag vet inte hur det blir :o känns lite ovisst o tråkigt att vara ovetandes om NÄR. Förra veckan var jag ju ledig men har sagt att jag kan börja denna, men vi får väl se.. :)

2014-06-23 @ 19:54:44
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Flisan

sv: najs, bästa som finns när det är billigt och bra hehe :D

2014-06-23 @ 20:29:28
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

- jaa men visst är de? Så mysigt :)
Hoppas du haft en bra dag och att du får en fin kväll! kramkram

2014-06-23 @ 21:37:47
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: Life of Johanna

Tror inte på så mkt dieter, tror mer på tänka på vad man stoppar i sig och daglig motion och träning

2014-06-23 @ 21:53:52
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0