Dag 165 på årsutmaningen

Dag 165: Hiss och Diss - Idrott i skolan.


Hiss:
+ Gympassen. Tyckte det var riktigt roligt de gånger som vi hade
gym på schemat.
+ Aerobics. I högstadiet gick jag på aerobics två gånger/vecka så
varje gång aerobics dök upp på schemat blev jag glad.
+ Brännboll. Trots att jag är rädd för bollen när den kommer flygande
så tycker jag det är jätteroligt att spela brännboll.

Diss:
- Skridskor. Har inte åkt skridskor sedan jag gick i 7:an, haha.
Hoppade alltid över de idrottslektionerna eller gjorde något annat.
- Fotboll. Blä så tråkigt!
- Dans. Det var obligatoriskt att delta på idrottslektionerna när det
skulle vara dans, och det var hemskt. Jag hatade de lektionerna, usch och fy.

Kommentarer
Postat av: Julia

Minns också dansen på idrotten med lätt fasa, alla fick alltid handsvett...

2014-06-16 @ 21:01:14
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0