Dag 158 på årsutmaningen

Dag 158: Hiss & Diss - Livet för 5 år sedan.


Hiss:
+ Allt roligt på gymnasiet. Gillade gymnasietiden massor, det var
roliga lektioner, inte så svåra uppgifter, massa härliga kompisar
och så vidare.

+ Boendet. Bodde i Kalix, trivdes jättebra och hade en perfekt
lägenhet mitt i centrum. Var så nöjd med läget!

+ Närheten till släkten. Bodde bara 5 mil ifrån släkten så jag
träffade dem ungefär varannan helg. Det är lite skillnad nu när jag
bor 150 mil ifrån dem.

Diss:
- Att jag var blygare och inte vågade säga vad jag tyckte alla gånger.

- Att jag pluggade mycket. Haha det kanske inte var något negativt,
jag kom ju in på universitetet och blev socionom som jag alltid velat.
Så jag ångrar absolut inte allt slit med pluggandet. Men jag tror att
det hade gått bra även om jag pluggat mindre, men det tänkte jag väl
inte på då, eller snarare att jag inte vågade chansa utan ville plugga
ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0