Dag 157 på årsutmaningen

Dag 157: Tipsa om något som du gillade för 5 år sedan och
som du fortfarande gillar.

Det är mycket som har förändrats under fem år, men det finns några
saker som inte har förändrats. Några saker som jag gillade då
och som jag gillar än idag. Det är:
 
 
- Nickelback. Har älskat deras musik ända sedan jag började
lyssna på dem i mellanstadiet, och än idag är de favoriterna när
det gäller musik.


 
- Plankstek och grillspett. Hur gott är inte det?! Det har varit mina
favoritmaträtter hur många år som helst. Är jag på en restaurang och
det finns plankstek på menyn, då är det en självklarhet att ta det, hihi.
Grillspett är också något som jag älskade för fem år sedan och som
jag än idag älskar. Korv, köttbullar, kött, tomat, lök, paprika, ananas,
majs och en klick tzatsiki, mmmm!

- Tv-serien Nanny. Det är en serie som jag tittat på ända sedan jag
bodde hemma hos mamma. Älskar den serien. Idag ser jag den bara
under helgerna eftersom den visas klockan 07.00 och då är jag på jobbet.
Tröttnar aldrig på serien, tycker Nanny är så rolig och bra.

Kommentarer
Postat av: Kristina ►ll

åååhhh Nanny!!!!

2014-06-07 @ 12:41:16
URL: http://www.pressplay.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0