Torsdag

 
Nu är jag så jäkla less det här regnande, usch! Det har regnat
varje dag i över en veckas tid nu. Haha märks att jag bor i en av
Sveriges regnigaste städer.. Som tur var hade vi fint väder förra
torsdagskvällen när det var Sommartorsdagarna. Ikväll är det dags
igen för Sommartorsdagarna och den här gången är Agnes den
stora artisten. Ikväll orkar jag dock inte gå ner på stan, dels för att
jag redan har sett Agnes live men också för att jag ska till gymmet istället.
Men innan jag ska köra ett ben- och rumpass på gymmet kallar jobbet
framtill 16-tiden. Hoppas på en lugn torsdag!

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: jamen precis :P

2014-07-03 @ 09:40:41
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0