Torsdag

 
"Sovmorgon" till 06.30, haha ingen lång sovmorgon men jag
kände mig mycket mer utvilad idag när jag vaknade än vad jag
gjorde igår. Pallrade mig iväg till gymmet och sprang 2 ½ km
innan jag köttade benen. Legday it was! Testade några nya maskiner
och fann en ny favorit för benen, kul. Lär inte kunna gå imorrn efter
alla ben/rumpövningar, haha. Har nyss fått i mig frukost i form av
lättyoghurt, müsli och torkade plommon, mmm. Väntar att
Våra bästa år ska börja och efter det hade jag tänkt städa lägenheten,
sortera tvätt och dona med andra hushållssysslor. Kan ju inte ta
det lugnt varje dag..

Kommentarer
Postat av: fashion

Svar: Fyy vad tråkigt!! :(

2014-07-31 @ 09:31:17
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration
Postat av: Nathalie Tegelstam

Låter som en kanonbra morgon :)
- idag blir de jobb och sen hem till pojkvännen! kram

2014-07-31 @ 10:48:48
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: NICOLE

Haha stackare att inte kunna sova längre :) Men det lät ändå härligt :)

Skönt att bara dona på hemma lite tycker jag :)

SV: Ja precis :D och "Livet är fort kort för att inte unna sig en lång fika" ;)

Ja det är säkert en höjdare ifall man blandar :D Jag älskar ju blått så jag hade nog tagit den :) Undrar om den är god då :)

Jo jag har fått beskedet, det ser bra ut och så, men jag vet inte alls hur jag vill/ska göra... :) Just nu är jag mest sugen på en kurs och i den stod jag som reserv... Så vi får helt enkelt vänta och se! :)

2014-07-31 @ 22:54:19
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0