Torsdag

Pust, stonk och stön vilken värme vi har! Egentligen borde jag
inte klaga men det gör jag, sjuukt varmt ute och inte blir det bättre
av att sitta inne på kontor hela dagarna när solen gassar.. Jag vill
också ligga ute och sola, är så avis på er som kan njuta av det fina vädret!
Igår höll jag helt ärligt på att flyta bort när jag kom hem från jobbet och
affären, så galet varmt.

Trots att klockan inte är särskilt mycket nu så är det redan jättevarmt ute,
lär bli ytterligare en kokhet dag. Dags för frukost snart och sedan är det
tid att promenixa mot kontoret. Idag väntar en vårdplanering på korttids,
samråd och massa skrivande - lång dag med andra ord. Under kvällskvisten
blir det ett benpass på gymmet och jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0