Tisdag

 
Veckans andra jobbdag är på ingång och jag har nedräkning till
semestern, hihi. Känns så lätt att gå till jobbet nu även fast jag vet
att jag har flera saker som måste göras. Såhär borde det alltid kännas,
tänk vad bra det vore. Efter lite morgonmys med Diesel är det nu
dags för oss att mätta våra magar med god frukost. Frukost är verkligen
bästa måltiden på dagen, skulle kunna leva på det, hihi. Idag väntar
ett hembesök och utredningsskrivande på jobbet och kvällen bjuder
på ett cardiopass på gymmet. Håll tummarna för att jag har mer energi
idag än vad jag hade i söndags! Det ska nog ordna sig med en mugg
kaffe eller en energidryck innan träningen, hihi.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Håller med dig, frukost är så gott :) Hoppas du får en jättefin dag! kramkram

2014-07-15 @ 10:45:38
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0