Onsdag

 
Dra mig baklänges vilket bra cardiopass jag fick till igårkväll,
supernöjd! Orkade springa nästan fem kilometer utan att
stanna en enda gång, väldigt nöjd med det då jag inte har sprungit
på två veckor. Sedan fortsatte jag med 30 minuters crosstrainer och
lyckades få ihop ett x-antal kilometer där också innan jag avslutade
med magövningar. Det behövdes verkligen ett sånt bra pass eftersom
jag åt godis (och inte bara en bit utan många..) igår på jobbet. Direkt efter
passet kändes det mycket bättre, skönt!

Det märks att mina ben rörde på sig mycket igår (1,6 mil) för imorse var
mina vader stela, jobbigt! Gruvar mig att promenera till jobbet, haha.
Känns så skönt att nästsista jobbdagen är här! Idag ska jag bjuda
kollegorna på kakor, vindruvor och lösviktsgodis under eftermiddagsfikat
eftersom jag går på semester imorgon. Efter jobbet ska jag dona på här
hemma med hushållssysslor inför avfärden mot norr. Nu ser jag att
klockan är mycket, dags att rusa!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Så bra bild :)
- haha vilken tur och skönt att kunna variera! kramkram

2014-07-16 @ 10:20:49
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

åh vad duktig du är!

2014-07-16 @ 11:53:44
URL: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0