Lördag

 
Kickade igång den här lördagsmorgonen redan 06.30 på gymmet
med 1,5 timmes cardio. Härligt! Älskar känslan efteråt när man
känner sig duktig, har duschat och får hugga in på frukosten, haha!
Frukost är verkligen bästa måltiden på dagen, jag älskar det.
 

Nu sitter jag bänkad framför Masterchef och ska strax göra mig
redo för dagen. Tror det blir en promenad till Knalleland, min fina
J fyller ju år snart så en till födelsedagspresent ska inhandlas.
Vad mer som händer under dagen är oklart, jag tror det blir en lugn
eftermiddag och kväll här hemma. Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja det bara måste du:) Parken är så bra uppbyggd så man behöver liksom inte titta på djuren genom nät. Det känns så himla mycket friare. Ja, du får säga vad du tycker när du varit där:)

Haha, mysigt:) Nej men det är verkligen så att är man ensam på gymmet så blir passen som bäst. Jag kan ofta tappa fokus om det är många på plats.

2014-07-05 @ 10:09:34
URL: http://sessie.se
Postat av: Life of Johanna

Ja jag ser fotbollen, älskar VM :) Dock lite trött nu så fick lägga mig innan sista matchen var slut, men hoppas kunna se hela sena matchen ikväll :)

haha ja jag tror vi är många som ser ut så när vi går hem på fredagen :)

Hoppas du hittar något till J, vi skall med ta en tur på stan, skall hämta mina glasögon :)

2014-07-05 @ 10:41:01
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: NICOLE

Det är verkligen bästa starten, träning och sen gofrulle! Det sätter ribban för en bra dag :D

SV: Åh, fy.. Det lät inte alltför jättetrevligt :( Hoppas det går bra i alla fall :) Det gör det nog!! :)

Jaa det hände igen... ;) men ja , jag njöt för dig med och det var mums!! Hoppas du kände det haha ;D

Haha klockrent!! :) Börjar känna av dina rutiner ni hihi :) Vad kul! Har du planer på vad du ska handla eller ska du bara kolla runt och hitta det rätta? :)

För mig blir det joooobb... Ända till måndag. Men det gick bra igår så hoppas dagen idag också blir det. Ikväll ska jag ha myskväll med mamma :D

2014-07-05 @ 10:44:05
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0