Tisdag

(Inte dagens frukost, bilden är tagen under helgen)
 
Trots att jag la mig tidigt igårkväll så var jag trött när mobilen
larmade imorse.. Har i alla fall gjort i ordning en stor frukost då
en lång skoldag mellan 9-17 väntar. Havregrynsgröt och en
macka med ägg ska snart ner i magen, yummie! Sedan är det
dags att fixa sig och börja åka mot universitetet. Usch vad jag
är nervös! Är inte nervös inför att opponera utan vad som kommer
sägas om mitt arbete. Jag hoppas att läraren och granskaren tycker
det är bra och att jag når ett godkänt utan allt för många kompletteringar.
Önska mig lycka till!!

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad mumsigt de ser ut

2014-01-07 @ 21:09:21
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0