Tisdag

 
Igårkväll var jag verkligen trött, somnade redan klockan 22.
Inte så konstigt då jag var vaken från klockan 05.00. Har sovit
som en stock hela natten och vaknade nyss rätt så utvilad, skönt!
Trots att jag inte har skola nå mer (vad konstigt det känns, haha )
så har jag ändå massor att göra. Idag kommer hyresvärden under
förmiddagen och besiktar lägenheten inför flytten. Under eftermiddagen
ska jag iväg på ett ärende och jag är såå nervös inför det, usch!
Däremellan ska jag hinna duscha, renbädda sängen, se gårdagens
avsnitt av Paradise Hotel och eventuellt packa litegrann.
Vad ska ni göra denna tisdag?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin! :) Och själv ska man bara ta det lugnt idag, lyckas dragit på mig en förkylning i värmen. Haha!

2014-01-14 @ 08:59:22
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0