Onsdag

 
Igår satt jag sex timmar i en buss för att färdas 40 mil. Idag fortsätter
jag resan, denna gång blir det elva timmars tågresa på hela 107 mil.
Galet att resa 147 mil på två dagar, det är jobbigt även fast man
bara sitter still på ett säte. Jag har lyckats få i mig lite frukost och
nu tittar jag till resväskan ungefär var tionde minut för att se ifall
jag glömt något. Haha har visst resfeber. 09.15 rullar tåget från
centralstation och elva timmar senare bör jag vara i Växjö om allt
går som det ska. Ska bli så mys att krama om J efter alla dessa
veckor ifrån honom.

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snart kommer ni kunna träffas riktigt ofta:)

2014-01-29 @ 13:57:44
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0