Måndag

 
Fyfasiken, jag tror att jag är i nattmössan ännu! Det är väldigt,
väldigt längesedan som jag klev upp vid 05-tiden och det är
jag glad för - för det är ju så jäkla tidigt! Men hej, jag får tänka
riktigt positivt denna morgon. Idag är min sista skoldag någonsin!
Har ett stort examinationsseminarium mellan 8-17 men sedan är
det över, då är jag klar med socionomutbildningen! Bara examen
som väntar på fredag, helt galet verkligen.

Gissar att mina tankar kommer vara någon annanstans idag på
seminariumet eftersom det är sista dagen, haha. För att "förebygga"
att det händer allt för tidigt under dagen ska jag nu äta en
brakfrukost med havregrynsgröt och äggmacka. Då kanske jag
lyckas ha lite koncentration i alla fall.. Sista skoldagen - nu
kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0