Lördag

 
Igår var en oförglömlig dag, min examensdag. Det var en
underbar dag med lyckorus i kroppen från morgon till kväll.
Helt galet att jag är socionom nu! Var sjukt nervös när jag
skulle upp på scenen i Aula Nordica för att ta emot diplomet,
men det gick bra, jag snubblade inte. När vi kom hem fick
jag några examenspresenter av mamma och moster (bilder
kommer upp ikväll) och sedan gick vi ut på restaurang och
firade. Myspys!

Idag blev det dock ingen sovmorgon för den nyblivna socionomen.
Redan före 07.00 var jag nere i tvättstugan och fyllde två maskiner.
Ska nu mätta magen med frukost och sedan ska vi lämna lite möbler
och sånt på second hand-butiken. Under dagen blir det en shoppingtur
på stan samt inköp av mer flyttkartonger, haha. Då ver ni hur lördags-
kvällen kommer se ut..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis än en gång! :D Hoppas du får en fin dag :)
Sv: Tack så mycket :)

2014-01-18 @ 12:38:05
URL: http://nattstad.se/hannypandy
Postat av: Liborius

GRATTIS TILL EXAMEN!!!!:D

2014-01-18 @ 13:04:01
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0