Lördag

 
Vid 09-tiden vaknade jag upp till ett helt snötäckt Umeå.
Jäkla vilken snöstorm det är ute! Man ser knappt bilarna när
de kommer körande. Otäckt. Tur att jag ska vara inne hela
dagen, har ingen lust att vara ute i snöstorm och -11 grader.

Sitter just nu och avnjuter frukosten i soffan framför Speeders.
Myspys. Vid lunchtid ska jag tvätta och resten av dagen blir
lugn. Har inga planer alls utan ska njuta av ledigheten och
göra det jag känner för (vilket antagligen blir ligga i soffan,
dricka te och se film ).

Kommentarer
Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

Sööt blogg. Vad ska du göra ikväll? =) Kram

2014-01-11 @ 12:08:15
URL: http://fames.se/kwieien

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0