Dag 2 på årsutmaningen

 
Dag 2: Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller
är det bara som vilken tid på året som helst?


För mig innebär ett nytt år en chans att börja om. Visst kan man
börja om när som helst, tillexempel om man vill förändra sina
vanor, gå ned i vikt etcetera. Men jag gör det oftast när ett nytt år
börjar, ser det som att det gamla är förbi och lämnas och nu väntar
något nytt. Så är det verkligen i år för min del, det blir en nystart och
jag "börjar om" på ett sätt. Detta eftersom jag tar examen och slutar
universitetet, jag flyttar till en ny stad i södra Sverige i februari och
börjar ett nytt jobb i mars. Det är mycket nytt som händer för mig
så det blir som en nystart. Ser framemot detta år riktigt mycket!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Det är det största omstarten tycker jag, men det är ju lika OK att börja nya livet "på måndag" haha ;D

SV Ja visst är det kul! IBland kan jag kolla på andras kategorier med frågestunder/utmaningar :)

2014-01-02 @ 17:52:37
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag håller verkligen med! Mitt år blir nog, om det går enligt planerna, vansinnigt lugnt :) Men det känns bara bra. Jag vill ha ett lugnt år efter hetsiga 2013.

2014-01-02 @ 19:04:07
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0