Börjat flyttpacka

(Såhär såg det ut för några år sedan när jag höll på att flytta i Kalix, kaos!)


Flyttlasset ner till södra Sverige går först i slutet av februari men
jag kommer vara på resande fot rätt mycket här framöver så
därför har jag börjat flyttpacka redan idag. Många tycker att det är
jobbigt och tråkigt att flyttpacka men jag tycker sånt är jättekul, haha!
Gå igenom alla saker, slänga sånt man inte vill ha/behöver och så
vet man att flytten närmar sig när sakerna packas ner. Idag har det
inte blivit packat nästan någonting då jag först spenderade dagen
på stan och väl hemma har största delen av tiden gått till att sortera
bort sånt som jag ej vill ha/behöver så som gamla kläder, skolpapper
etcetera. Imorgon ska jag fortsätta och då blir det kanske mer
packande än sorterande. Tur att jag tycker det är kul!

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag önskar att jag också fick flyttpacka! Vill flytta nu. Eller inte ifrån Gbg, men till en annan lägenhet haha. Har du fått tag i boende ännu?
kram

2014-01-04 @ 21:07:12
URL: http://sessie.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

smart att du packar i tid, det är sådant man inte vill stressa till.

sv: Det har jag, i huvudsak :)

2014-01-05 @ 00:31:14
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Linda Lövberg Hjären

vart ska du flytta ?

2014-01-06 @ 12:50:54
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0