Lever livet i Växjö

Nu ska ni få en rejäl uppdatering om vad jag har för mig här i Växjö.
Det har varit riktigt dålig uppdatering den här veckan som jag varit
här nere men nu ska jag ta mig tid och skriva litegrann.
En del av mitt kök

Det blev lite shopping på Ullared


Jag och J har haft fullt upp hela veckan sedan jag kom hit förra
onsdagskväll. I fredags åkte vi iväg till Borås tidigt på morgonen
för att besöka mitt nya jobb samt hämta lägenhetsnyckeln. Shit,
herrejäklar säger jag bara - vilket underbart kök!! Åh jag blev helt
kär i lägenheten, men mest i badrummet och köket. Så himla fint!
Efter några timmar i Borås körde vi vidare till Jönköping där vi
spenderade ett dygn på hotell, myste, åt hotellfrukost, besökte en
restaurang och shoppade på A6-köpcenter samt IKEA. Stannade hos
J's mamma en natt innan vi tillsammans åkte iväg till Ullared. Köpte massor
av inredningssaker till nya lägenheten, wiie! De övriga dagarna har vi
spenderat här i Växjö, strosat på affärer, ätit god mat, sett tv-serier och
myst massor.
 
Idag gick jag ned på stan ensam för att möta upp Sivi för en fikastund.
Myspys! Så himla glad att hon bor här och att vi återupptagit kontakten.
Gick runt på stan och avslutade med ett Coop-besök innan vi skiljdes åt.
Under eftermiddagen/kvällen har jag varit riktigt effektiv, fått gjort en massa.
Gubben är och jobbar ett kvällspass och slutar kring 23-tiden, därför har jag
tid att uppdatera er, haha.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Verkar vara toppen! Har ju hängt med lite i alla fall, tack vare fb och instagram :D men det är alltid kul att läsa text också. :)
Hur blir det sen i dagarna då? När ska du tillbaka o när flyttar du ner? :)

2014-02-06 @ 19:10:30
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: En plats i solen

Låter som du har det riktigt bra

2014-02-06 @ 20:06:15
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0