Tisdag


Denna bild  publicerade jag igår på instagram, men faktum är
att bilden stämmer bättre in för den här dagen. Idag kommer
jag verkligen behöva massa kaffe för att orka med dagen.
Det är massor som ska göras, bland annat har jag två möten,
ett samråd och flera telefonsamtal som ska ringas. Kaffet blir
min bästa vän idag och då räcker det inte med två muggar som
det vanligtvis blir. Gissar på att jag kommer dricka fyra-fem
muggar idag, haha. Nu ska frukosten intas men det blir inte
kaffe utan yoghurt med müsli och russin, yummie!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Hoppas att du får en bra dag!

2014-12-02 @ 08:32:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha kul bild!

Sv: Julkalendern är helt okej, den har ju inte riktigt kommit igång ännu. Tycker det är synd att de är utomlands. Hade velat se snö. :)

2014-12-02 @ 09:51:13
URL: http://ptbyelin.se
Postat av: Lilla Malin

Haha, jag har inte druckit något kaffe än idag men kanske skulle göra det. Lite sugen faktiskt!

SV: Jo, jag såg första avsnittet igår men det är lit ebrist på julstämning måste jag säga :/


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0