Söndag

 
Att somna strax efter 20.30 på en lördag känns sådär, men igår
gjorde jag faktiskt det. Jag var verkligen galet trött och somnade
så fort jag la huvudet på kudden, haha. Vaknade i alla fall pigg
imorse vid 06-tiden och drygt 30 minuter senare var jag på gymmet.
Blev 30 minuters crosstrainer och ett benpass så nu borde tränings-
värken komma som ett brev på posten, haha. Nyduschad och
insvept i morgonrocken är det nu dags att ordna frukost, blir en
mysig tredje advent-frukost med äggmacka, fröknäcke och kaffe
framför tv:n med tända ljus. Myspys! Söndag innebär inte bara
mysfrukost utan även tvättdags, måste ju ha rena kläder när jag
ska åka till mamma. Vad ska ni sysselsätta er med idag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv det är själva pepparkaka som jag inte får äta så vågar inte smaka.

2014-12-14 @ 09:15:56
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv det är själva pepparkaka som jag inte får äta så vågar inte smaka.

2014-12-14 @ 09:15:56
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jaha, nej det gjorde inte jag heller knappt innan jag fick höra vilket filmer vi skulle se. Pride var den ända som jag kände någorlunda igen faktiskt :)

Jaså? Vad ska du göra i Stockholm då? :D

2014-12-14 @ 09:37:31
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: NICOLE

Trevlig tredje advent :*

SV: haha jaa, men nä det gör ju inget. Varför ska man då hålla sig vaken? Det var ju lika bra så du var pigg och glad imorse istället =)

Haha jaså? Nudlar har jag aldrig gillat faktiskt :) Typ aldrig ätit heller (ja för att jag inte gillar det haha)

Ja det får du göra, den var grym =)

2014-12-14 @ 11:15:31
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Kajsa-Stina

Gud så härligt att somna såpass tidigt som du gjorde igår. Förstår iofs att det kan känns konstigt på en lördagkväll men du har jobbat och stått i hela veckan så det är inte konstigt. Du behövde verkligen sova den tiden så att du är riktigt utvilad idag och orkar ta dig an denna veckan och sedan få gå på julledighet :) Inte långt kvar nu till du åker hem till norr! Mysigt♥ Och dina frukostar alltså. Jag skulle inte tacka nej till att hugga in på dom hehe! Ser så fruktansvärt gott ut och kan tänka mig att det ÄR det också :)

sv: Åh men både Sanna Nielsen och Måns Zelmerlöw har ju superfina röster! Så mysigt och man får julkänsla deluxe när man lyssnar på dom. Myys.
Haha ja Bubbles var inte igår! Kommer ihåg att dom var favoriter hos mig med när jag var liten hihi :)

Jag älskar att julbaka och dona såhär vid juletider. Det är det som gör julen också tycker jag när man umgås och gör saker tillsammans. Det är så det ska vara :) Ska försöka våga mig på lussebulle jag med. Det kan ju inte hända något farligt egentligen. Måste intala hjärnspökena om det också. Julmust kan jag dricka men jag hoppas jag inte ska känna obehag över det nu vid jul. Förra julen var det inte så kul.. Hoppas på bättre lycka denna gång :)

Jag tycker också Petter är sjukt bra! Diggar den mannen riktigt mycket. Så fin på alla sätt och vis och en bra person överlag! Har dock inte sett så mycket på musikhjälpen det här året. Sista dagen dom är i glasburen idag va?

Tack fina du för ditt stöd och pepp om min mellanmålsutmaning♥ Jag tror och hoppas också att det kommer gå bra. Jag måste våga variera mig lite mer nu och gå emot anorexin. Som du säger så är det ett steg i rätt riktning och ett steg mot friskheten :) Tack för dina tips på vad du brukar äta till mellis! Så bra förslag som jag ska ta fasta på :)

Annars så mår jag fint idag tack! Ska strax äta lunch och sedan bara mysa här hemma med familjen idag tänkte jag. Hur mår du annars idag vännen och vad ska du göra idag förutom att tvätta? :)

2014-12-14 @ 11:34:58
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Liborius

Så gott med ägg! Idag ska jag göra julgodis med familjen :)


Glad tredje advent!!

2014-12-14 @ 11:42:19
URL: http://liborius.se
Postat av: Petra

sv det har gått så himla fort känns som det nyss var jul.

åh vilken lyx

2014-12-14 @ 13:07:04
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Idag händer inget särskilt eller jo, vi ska förhoppningsvis baka lite julgodis i eftermiddag när mannen kommer hem från jobbet. Men annars blir det lugnt!

Postat av: Sarah

Mysigt me tända ljus :)

2014-12-15 @ 12:40:43
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0