Lördag

Ställ frågor i frågestunden och bli länkad!

 
Imorse vaknade vi upp till 13 december, vet ni vad det innebär?
Dels så är det bara några dagar kvar tills jag åker upp till norr,
men det jag främst tänkte på var att det är luciadagen. Har ni
tittat på luciafirandet på tv imorse? Jag tycker det är så mysigt
att vakna tidigt, bänka sig framför tv:n med kaffe och en lussebulle
och se på luciafirandet. Det har varit något som jag har gjort i
många år, men i år avvek jag från "traditionen". Klockan 07.00 var
jag istället upptagen med att trampa på crosstrainern på gymmet,
haha. Avverkade över 4 km och sedan ett biceps/tricepspass.
Nu ska jag fylla på mina depåer med äggmackor och te, finns
inget bättre till frukost! Senare under dagen ska jag göra fröknäcke
för första gången. Hoppas det blir bra! Resten av dagen ska jag
njuta av ledigheten och bara ta det lugnt. Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Aha okej det är smidigt med mikron popcorn. Okej låter skönt med en lugn helg det ska jag också ha. Ska idag åka hem och fira pappas födelsedag sen blir det ta det lugnt resten av helgen

2014-12-13 @ 09:20:20
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Aha okej det är smidigt med mikron popcorn. Okej låter skönt med en lugn helg det ska jag också ha. Ska idag åka hem och fira pappas födelsedag sen blir det ta det lugnt resten av helgen

2014-12-13 @ 09:20:20
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad härligt!
Idag så vet jag inte vad jag ska göra, men det lär bli att ta det lugnt igen, haha.

Svar: Det är så härligt att göra det, ojdå :)

2014-12-13 @ 09:28:09
URL: http://alwaysida.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv: najs jag har värsta träningsvärken från igår haha :P

2014-12-13 @ 09:51:25
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: JoJo

jag kollade inte på lucia imorse, jag tog en välbehövd sovmorgon istället ;) hahah!

sv; visst är den? :) jag är också svag för leoprint. en till sak vi har gemensamt! ;) hehe!

haha nej jag hatar gröt faktiskt :P klarar absolut inte av att äta det :P både smaken och lukten är ju hemsk! hahaha! xD har som sagt aldrig tyckt om gröt :P det låter ju gott det du beskriver, men jag kan bara inte tycka om det. :P

du har inte missat nåt heller, frozen cheesecake är tusen gånger godare! ;D ååh, det ska jag kolla upp! tack för tipset :)

tänk att det är helg igen! :) sååå skönt! <3

2014-12-13 @ 09:56:14
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Elin

Sv: Nej, ingenting planerat över huvud taget. Så himla skönt! Ska bara vara här ute på landet och ta det så lugnt som möjligt. Ladda batterierna. :) Ska du göra något roligt?

2014-12-13 @ 10:05:51
URL: http://ptelin.disciplin.se
Postat av: Petra

sv det ska bli roligt att åka hem var längesen nu jag var hemma

2014-12-13 @ 11:14:49
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Petra

1 år flyttade hemifrån efter studenten augusti 2013

2014-12-13 @ 11:18:42
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: JoJo

sv; ja jag tyckte också det, då jag har gått upp tidigt alla dagar utom en den här veckan ;) jag har också för mig att man kan se lucia på kvällen. det funkar ju det också :)

hahah jag är inte som alla andra. ;D gillar inte heller pannkakor, stuvade makaroner och sånt ;P haha är ju du som är knasig som kan äta gröt till middag ;)

ja älskade, underbara helg! <3 jag var över till borlänge igår och träffade en vän, shoppade och fikade lite :) blir samma idag med fast med en annan vän. ska försöka blir klar med julklapparna idag tänkte jag :) imorgon kväll ska jag och karln på julbord :) vad har du själv för planer för helgen? :)

btw! jag provade knäckebrödet idag till frukost. det var gott! älskar att man kände det salta blandat med massa goda frön :) älskar konsistensen på knäcket också :)

2014-12-13 @ 11:55:35
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Lilla Malin

Nja, går aldrig upp så tidigt för att titta på det. Antingen så väntar jag till kvällen när det går igen eller så kollar jag på SVT Play, som i år :)

SV: Nee, min man jobbar hela helgen så jag funderar på vad jag ska sysselsätta mig med.

Postat av: NICOLE

Så mysigt med Lucia :D Dock har jag heller inte sett något på tv eller annat heller. Tråkigt. Har du varit Lucia någon gång? :D (förutom typ på dagis då alla var det)

SV: Det lät inte helt fel det heller hihi :) Du och din paradis ;)
Haha neej känner detsamma. Vi får se hur det blir helt enkelt :)

Jag kan verkligen tänka mig det :D Så fort jag kommer hem så åker myskläderna på, skulle vara för mysigt med en morgonrock :)

Vi ska se sista Hobbit :) Så spänd!! Du kanske inte såg inlägget , men innan jag och Henrik blev tillsammans så avskydde jag fantasy och science-fiction filmer, usch så tråkigt. Harry Potter och sånt gillar jag fortfarande inte, men Sagan om ringen (som henrik älskar) gillar jag hur mycket som helst! =) Så fina och bra filmer :) Kommer gråta ikväll när filmen är slut, för då är allt slut..

2014-12-13 @ 13:32:22
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Kajsa-Stina

Åh vad gott det ser ut! Tycker du knäpper så aptitliga bilder så man blir riktigt sugen själv på att äta det! Så mysigt att det är lucia idag tycker jag med. Dock såg jag inte luciafirandet i morse. Jag vaknade kvart över sex men somnade om haha så jag missade det tyvärr.. Men såg att det går repris ikväll klockan 7 eller så :) Annars låter det som du har en supermysig dag framför dig på allt sätt och vis! Själv så mår jag toppen idag jag med hihi så det känns skönt. Ska hjälpa mamma att baka lite lussebullar o så nu tänkte jag. Idag igen haha! Det går åt mycket fikabröd här hemma med gottegrisar till familjemedlemmar :D

Vad kul att du ska prova på att göra fröknäcke idag för första gången :D Har heller aldrig gjort det själv faktiskt men skulle vara kul att prova på det! Vad är det för recept du använder dig av? Tänkte om man kunde låna det hihi? :) Vad hittar du annars på ikväll? :)

2014-12-13 @ 13:51:54
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Boel

Åh så mysigt :) Ser himla gott ut!

Sv: Nej jag har inte det, måste testa någon dag ju! :D

2014-12-13 @ 20:09:31
URL: http://boelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0