Julklappstips till honom

 
Jag har alltid svårt att hitta på något att köpa till killarna i min
släkt och till min fina J. Nu har jag köpt färdigt klapparna för i år
men tänkte tipsa er andra om vad ni kan köpa till killen, brorsan
eller pappa ifall ni inte ännu har kommit på något.

En snygg och stilren klocka kanske kommer till användning?
Denna från Diesel är så snygg! Tyvärr kostar den över 3 000 kronor
så det är inte det billigaste alternativet. Ett annat tips är att köpa
en skjorta, det är snyggt både till vardags och fest. Dressman och
H&M har många fina till bra priser. Sen finns det lite dyrare alternativ,
som denna på bilden från Ralph Lauren. Söker du något till pappa?
Då kanske det passar att köpa någon whiskey eller konjak till honom.
Har din kille eller bror någon favoritparfym? I så fall kan du köpa det
till julklapp. Mina favoriter bland killparfymer är One Million, Diesel
och James Bond 007.

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

köpt både klocka till min man och den parfymen :D

2014-12-16 @ 16:29:53
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: Erika

Nej killar är verkligen inte det enklaste att köpa till, det tar ett tag innan man kommit på något :)

2014-12-16 @ 18:14:34
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Ida

Bra tips!

Svar: Har du några tips på att våga att prata mer? :)

2014-12-16 @ 20:36:06
URL: http://alwaysida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0