Julklappstips till henne

Är ni i full färd med att köpa julklappar men har svårt att veta
vad ni ska köpa? Det är lika svårt varje år.. Här kommer några
tips på vad man kan köpa till en tjej (syster, kompis, mamma etc).
 

Parfym är alltid uppskattat, i alla fall av mig, hihi.
Sen brukar det såhär i juletider finnas massa olika presentaskar
att köpa på affärerna. Varför inte köpa en sån från exempelvis
The Body Shop som innehåller body butter, duschcréme och
handkräm? Det finns även andra presentaskar med olika krämer,
spa-grejer, smink etcetera. Ni vet.. girly stuff. En tredje sak
som är väldigt populärt just nu är dessa mysiga tofflor. ↑
Jag har själv flera olika par duntofflor och älskar dem, det är så
mysigt att använda dem när det är kallt på golvet. Perfekt nu under
vinterhalvåret!

Kommentarer
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Jag sitter just nu med mysiga tofflor jag också :D

2014-12-05 @ 19:10:09
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0