Dag 356 på årsutmaningen

Julveckan är här och det är såå mysigt! Om två dagar är det
julafton, gissa om jag längtar! Ni kanske kan gissa vad temat
på årsutmaningen är denna vecka? Självklart är det "julen".
Veckans första fråga är:

Dag 356: Vad dekorerar du din julgran med i år?
Jag har inte tagit fram min julgran det här året eftersom jag
inte är hemma, men de andra åren så har jag dekorerat den
med ljusbelysning, silvrigt glitter samt röda, lila och silvriga
kulor. Nästa år ska jag dock köpa nytt julpynt för nu har jag haft
samma i flera år.
 
Moster & Anders julgran för något år sedan.

Kommentarer
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Åh, mysigt :D :D

2014-12-22 @ 11:50:26
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0