Torsdag

 
Jäklar vilket grymt gympass jag fick till igår, riktigt bra tryck och
mycket energi! Sprang 6 km och sedan blev det grymma mag- och
armövningar. Lyckades ta nytt pb i en magmaskin, alltid kul! Känns i magen
idag kan jag säga, haha. Nu ska jag äta frukost och sedan fixa till mig.
Idag väntar en heldag med möten, ska bli riktigt kul faktiskt! Först är det
demensutbildning mellan 9-12 och därefter har vi APT-möte hela eftermiddagen.
Skoj! Kvällen här hemma blir lugn efter middagen och ett besök på ICA.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vad härligt att du fick till ett bra pass :)!

2014-04-24 @ 10:52:49
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0