Onsdag

 
Halva veckan har strax passerat men i min hjärna är det bara tisdag.
Känns bra att det är helg snart igen, jag längtar så galet efter lördagförmiddag
då J kommer hit. Vet ni föresten vad jag gjorde imorse? Jag bytte ut min frukost,
haha kors i taket! Har ätit äggmacka och te eller en skål med havregrynsgröt
varje morgon sedan jag flyttade hit till Borås, men idag bröt jag det. Idag fick
det bli naturell yoghurt med müsli och lite frukter, så gott! Jag är en riktig
"mönstermänniska", när jag har börjat att äta något så äter jag det verkligen
hur länge som helst, haha. Med frukost i magen är jag nu redo för arbetet,
kommer ha fullt upp med hembesök idag. När jag kommer hem blir det middag
och sedan ett gympass, längtar efter att plåga armarna litegrann, haha.

Kommentarer
Postat av: LYFTMER

naturell yoghurt med müsli och frukter låter som en bra frukost det med!
Hoppas du får ett grymt träningspass! :D

2014-04-23 @ 15:57:18
URL: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0