Långfredag

 
Åh så härligt det var att sluta jobbet vid lunchtid igår! Såna dagar
skulle behövas oftare, hihi. Med lite tonfisksallad i magen gick
jag till gymmet och fick till ett riktigt bra pass på löpbandet, 9 km blev
avverkade och det kändes så himla bra! Hade inte kunnat gå så mycket
bättre. Efter lite städning och renbäddning spenderade jag hela kvällen
i soffan, det var jag värd.

Den här dagen då? Det är ju långfredag, men jag tror inte dagen kommer
kännas särskilt lång, haha. Känns som att dagen kommer gå rätt fort.
Jag har precis fått i mig frukost (äggmacka of course!) och ska kika runt
lite här på datorn nu. Sedan ska jag bege mig mot gymmet och därefter
hade jag faktiskt tänkt göra hemmagjorda köttfärsbiffar och köttbullar.
Får passa på när jag har en ledig dag. Ikväll blir det tv-mys med fruktsallad
och naturgodis, mums. Tror det blir en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Sounds good :D

SV Haha ja men de flesta blir tokiga på mig ;D

Haha ajjjadå, posten är inte kända att vara så försiktiga. Men det ska ju ändå ner i magen så, men det kanske inte är så snyggt haha :)

2014-04-18 @ 11:30:39
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Nathalie Tegelstam

- jaa men precis, ett litet undantag :)
Duktig du är och ha en bra påsk! kram

2014-04-18 @ 12:02:50
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: Life of Johanna

Låter som en både bra torsdag och fredag :)

2014-04-18 @ 13:26:04
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0