Fredag och vinnare

 
Whoop whoop, det här blir en bra fredag känner jag på mig!
Jag måste börja med att berätta att jag har vunnit en tävling hos
BYMK, så skoj! Mitt pris är 10 klädesplagg så gissa om jag är
glad, en perfekt vinst! Förutom att jag har vunnit tävlingen så är
det ju fredag idag och om några timmar är det helg. Wiie!
Tänkte bege mig till gymmet efter att jag intagit middag och sedan
ska jag fortsätta städa här hemma. Måste ju vara rent och fint när J
kommer hit imorrn, hihi. Ha en underbar fredag gullisar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad roligt att vinna :)

2014-04-25 @ 15:16:11
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Sabina

sv: Tackar! Jaa men precis, protein är verkligen lösningen! Kesomackor med paprika eller avokado är mitt beronende haha :) Ja absolut, man ska inte hålla på och förbjuda mat och sånt!

Fin du är! :)

2014-04-25 @ 16:41:55
URL: http://sabinave.for.me

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0