Uppgifter

 
Har varit förkyld, haft halsont och feber som kommit och gått ända
sedan tisdag.. Nu vill jag bli frisk! Trots att jag varit sjuk så har jag
försökt plugga litegrann och det har faktiskt gått rätt bra. Under dessa
dagar har jag gjort fem uppgifter, skönt att ha några bortgjorda!
PPU-uppgiften ska vara till ett samtal den 5:e november och en annan
uppgift är till 4:e december, haha. Men det kändes lika att göra undan
dem nu när jag haft tid och varit hemma, då behöver jag ju inte tänka
på dem längre fram.

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

jadå, bowling är alltid kul , vi är 5 personer & ska bowla i två timmar :D

2013-09-07 @ 14:42:18
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: NICOLE

ska börja plugga nu jag med... har satt syskonen framför film ;D Är barnvakt nu så hahah :)

sv ja de tar ganska lång tid, för honom typ 8 h. När vi ska till Lule är det ju värre :)

2013-09-07 @ 19:33:35
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0